+ نوشته شده در یکشنبه هفدهم بهمن ۱۳۸۹ ساعت 16:33 توسط بهنام احمدی
|
وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی 89 دانشگاه هرمزگان
*************************** باعرض سلام و خیرمقدم به دوستان عزیزمون موقعیتی پیش آوردیم برای بیان هرچه در دل دارید... دیگه وقت اون رسیده که دل نوشته هاومطالبتون رو به دیگران هم نشون بدین دراین راه ما پلی هستیم بین شماوسایرین... منتظر نظرات سبزتون هستیم باتشکر یسری نقی زاده