تصاویری از طبیعت محل زندگی من





امامزاده شاه قاسم است اما جدیدآ باز سازی شده حالا دو طبقه داره



هم کلاسی های عزیز اگه امدین ممسنی بیاین بریم توی باغ ما بهتون خوش میگذره به هر حال اگه بیاین قدمتون به چشم.بد نیست از میوه های بهشتمون براتون بگم (انار-گردو-انگور-انجیر-هلو-شفت آلو-آلوسبز -سیب ترش -وباقیش یادم نیست)بهتون توصیه میکنم اگه تعطیلات نوروزی یا تابستان جایی خواستین برین بیاین ممسنی البته قبلش به من ی زنگ بزنید براتون جا رزرو کنم چون نوروز جا برای نشستن واقعآ سخت گیر میاد.(حتمآ بیاییدخش حالم ایکنیدپاتون سر خاگ تیلم)
+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم بهمن ۱۳۸۹ ساعت 10:28 توسط بهنام احمدی
|
وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی 89 دانشگاه هرمزگان