http://www.dl-mamasani1.com/image/manzareh/bavan/01%20Bavan.jpg




http://www.dl-mamasani1.com/image/manzareh/bavan/02%20Bavan.jpg




http://www.dl-mamasani1.com/image/manzareh/bavan/03%20Bavan.jpg




http://www.dl-mamasani1.com/image/manzareh/bavan/04%20Bavan.jpg




http://www.dl-mamasani1.com/image/manzareh/bavan/05%20Bavan.jpg



 امامزاده شاه قاسم است اما جدیدآ باز سازی شده حالا دو طبقه داره
http://www.dl-mamasani1.com/image/manzareh/bavan/06%20Bavan.jpg




http://www.dl-mamasani1.com/image/manzareh/bavan/07%20Bavan.jpg




http://www.dl-mamasani1.com/image/manzareh/bavan/08%20Bavan.jpg


هم کلاسی های عزیز اگه امدین ممسنی بیاین بریم توی باغ ما بهتون خوش میگذره به هر حال اگه بیاین قدمتون به چشم.بد نیست از میوه های بهشتمون براتون بگم (انار-گردو-انگور-انجیر-هلو-شفت آلو-آلوسبز  -سیب ترش -وباقیش یادم نیست)بهتون توصیه میکنم  اگه تعطیلات نوروزی یا تابستان جایی خواستین برین بیاین ممسنی البته قبلش به من ی زنگ بزنید براتون جا رزرو کنم چون نوروز جا برای نشستن واقعآ سخت گیر میاد.(حتمآ بیاییدخش حالم ایکنیدپاتون سر خاگ تیلم)