هرکس هرچه دوس دوس داره در مورد موضوعاتی که در ادامه ی مطلب میذارم داخل نظرات بنویسه
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم تیر ۱۳۹۰ ساعت 11:57 توسط بهنام احمدی
|
وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی 89 دانشگاه هرمزگان
*************************** باعرض سلام و خیرمقدم به دوستان عزیزمون موقعیتی پیش آوردیم برای بیان هرچه در دل دارید... دیگه وقت اون رسیده که دل نوشته هاومطالبتون رو به دیگران هم نشون بدین دراین راه ما پلی هستیم بین شماوسایرین... منتظر نظرات سبزتون هستیم باتشکر یسری نقی زاده